יום שני, 9 באוקטובר 2017

מה לאכול בפראג?



,הגעתם לפראג? יופי. את הפלא בתמונה למעלה תמצאו במגוון טעמים ומילויים. 
 - מדובר בקיורטוש מאפה הונגרי שניתן למצוא במזרח אירופה, העשוי מבצק שמרים, מצופה בסוכר וקינמון וההמלצה שלי - לקנות אותו במילוי שוקולד, קצפת ותותים.

הוא נמכר כאוכל רחוב ומשמעות שמו - ארובה, על שם צורתו.
הקינוח הזה גדול עמוס ובהחלט מספיק לשניים. יהיה קשה לכם לפספס אותו וחבל אם כן.





המסעדה שהוענק לה כוכב מישלן נקראת Field ומומלץ להזמין מקום כבר מהארץ באתר שלהם. מדובר באוכל גורמה מעולה וקטן, עם מנות ראשונות שמלוות את מה שתזמינו על חשבונם, מלצרים דוברי אנגלית מצוינת שמספקים הסברים ותשובות לכל שאלה על התפריט. יצאנו עם חשבון שלטעמנו הלם את החוויה שכוללת את כל הטקס והגינונים. 


















ומתותח גדול לתותח קטן וחמוד: בית קפה מקסים, פשוט והיפסטרי בשם טריקפה בתמונה מימין. הזמנו קיש חביב, כריך רוסטביף וקפה שהיה מעולה. מקום שמוכיח שהדרך חשובה לפחות כמו התוצאה כי נתקלנו בהמון דברים משמחים כשחיפשנו אותו.






אם נעזוב רק לרגע קט את האוכל בפראג, הגן הכי יפה לטעמי בעיר הוא זה המקיף את וולנשטיין פאלאס. בריכה עם דגים בגודל המפלצת מלוך נס או לפחות כפי שהיא מופיעה בדמיוני, טווסים משתובבים על הדשא וגן רחב ידיים עמוס בפרטים יפים.






 מכאן נעבור למקום שהכי נהנינו בו ונאלצנו בשמחה רבה לחזור אליו לעוד ארוחה.

ארוחת הבוקר של קפה אימפריאל מוגשת לאורחי המלון שלו שייכת המסעדה.
בואו רעבים וקחו את הבופה.

ארוחת הערב באותו מקום בדיוק היתה מושלמת. הביטו גם בתפריט הספיישלים לפני שאתם מחליטים מה להזמין ואל תוותרו על גראטן התפודים כתוספת למנה העיקרית.











אוכל הודי ישמח לבב אנוש, ובעיקר כשהוא מוגש במסעדה מלאת אווירה, מעצבת, יפהפייה ומוקפדת. 








עוד עניין משמח הוא שוקולד, והחנות של לינדט נמצאת במרחק 8 ק"מ ממרכז העיר, לכן אם החלטתם להגיע למתחם האאוטלט פאשן ארנה, רצוי לקחת את האוטובוס שלהם לשם. מדובר במתחם עצום מלא בחנויות אאוטלט של מותגים אבל הגענו לשם בחיפוש אחר השוקולד האהוב ובאמת הרגשתי שם, ובכן, כמו ילדה בחנות ממתקים.


 



 מסעדה איטלקית חמימה ונהדרת שצילמנו בה רק את השוקו והשגנו בה את השולחן האחרון שהיה פנוי בערב צונן מדי


מקום חמוד של אוכל וייטנאמי טרי, טעים ובמחיר לכל כיס שנהנינו ממנו ומתאים לארוחה קלילה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה